Helvetets vecka!

 

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen
som varit på bloggen denna vecka, denna vecka har varit/är en h-vetets vecka!

 

  

Har haft så inni nordens mycket smärta/värk i kroppen och sen till råga på allt så åkte jag på förstoppning som ledde till enorma magsmärtor. Har fortfarande inte fått ordning på magen, men det är på gång och förhoppningsvis är det fixat innan måndagen.

Har mest legat i sängen, kvidit, vridit & vänt på mig. Har inte orkat göra så mycket. Har knappt orkat med mig själv eller älsklingen. 

  

Och älsklingen som har varit så underbar ! Han har pysslat om mig, skött hushållet, tjatat om mat & vätksa m.m. Han är guld värd!

Förstår inte hur han orkar med allt!?
Men på något vis måste det bero på att han tycker om en så mycket....

  





Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!!

Det är helt okej här, mina brännskadade läppar börjar sakta men säkert bli bättre, dock blöder det lätt, skinnet är ju så tunnt där fortfarande, försöker smörja försiktigt.

Låter som du haft det tufft juh.. :( Suck.. ja jag vet hur det är.. jag lider ständigt av förstoppning, i genomsnittet går jag på toan och gör nummer två en gång i veckan och den dagen i veckan lider jag av kraftiga magsmärtor så kommer det.. :/ Usch, ska inte behöva vara så.. men så får jag hemorojder lätt med.. men det kan mkt väl bero på ryggproblemet man har.. sägs det.. :/

Jag vet att jag blev handikappskodad genom arbetfsförmedlingen för mååånga år sedan, men då var det för depression och det är jag ju inte längre, så det har jag redan funderat på det ;) Men tack för tipset sötis.. ler..

Ha en underbar helg.. vad händer?

Jag ska på bio ikväll, lidande att sitta så länge, men jag vill inte begränsa mig och stänga ute mina vänner pga min rygg...

Kramar, Katja.

2009-05-23 @ 14:04:02
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack !!



Krya på dig !!

2009-05-24 @ 11:01:19
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0