Gårdagen

Igår hade jag en halv dag på min arbetsträningen/praktiken, kändes som att det räckte. När jag kom dit på morgonen så haffade jag min handledare och diskuterade arbetsuppgifterna och min situation, det kändes som att det gick fram & att hon förstod. Dagen gick relativt bra iaf!

När jag slutade för dagen så var det bara att åka till AF för ett möte med arbetsterapeuterna. Jag trodde att detta möte skulle gå fort eftersom jag hade fattat att jag bara skulle läsa igenom några papper och skriva under men ické som nické. Vi pratade även en hel del.

Väll hemma kände jag mig rätt så knäckt så jag intog sängen med värmedynan under ryggen och där låg jag i ca 3 timmar innan jag var på benen igen.

Sen blev det en lugn kväll framför tv:n där vi såg på när Sverige förlorade, därefter blev det sängen igen. Helt klart en lugn fredags kväll!


Kommentarer
Postat av: Katja

Heeej =)

Kul att dagen gick bra iaf :0)

Ja börjar få ont igen.. annars så är det bra här! Har ju varit mindre värk ett tag, men antar att det kommer att gå i perioder!

Händer idag då?

Kramar!!!

2009-05-09 @ 14:18:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0