Gårdagen


I måndags var det ju en fruktansvärd smärta i kroppen som höll mig vaken under natten, de blev dock lite bättre under tisdagen tack & lov.

Men gårdagen var kämpig med en hel del att göra... Dels hade jag ett möte med arbetsterapeuten i Bredbyn. Tyvärr så hade inte stolen kommit ännu (men förhoppningsvis till veckan). Däremot så fick jag med mig "handledsskydd" och "pennförtjockare" hem, för att prova.

Sen höll jag på med en kaka mest hela dagen, något som skulle ha gått mycket smidigare om man hade varit pigg. Hade det inte varit för att jag skulle bjuda dem på kontorsvaruhuset så hade jag nog bakat en annan dag. Men hur som helst så fick jag till kakan och det uppskattades!

Efter middagen pallade jag inte med något mer, så jag lade mig i sängen för att vila och vips så sov jag bort mest hela kvällen. SÅ JÄKLA SKÖNT ATT FÅ SOV EN HELT NATT! Totalt fick jag nog sova ca 10 timmar, helt underbart som sagt var... Tror jag måste rita ett kors i taket.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :( Oj jobbigt gumman.. hoppas det blir bättre snart å du får hjälp ordentligt..

Tänker på dig juh!

Pratat med läkaren?

Kramar!!

2009-05-27 @ 21:17:44
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0