Fy bubblan!

I går hade jag en hel dag på Kontorsvaruhuset, det gick betydligt bättre än i måndags. Visst, jag hade mycket värk/smärta i kroppen men jag kände ändå att det inte var så illa så att jag inte stod ut!

Väl hemma så hade jag ondare, men tänkte att med lite vila ska nog dé här gå bra men ack så jag bedrog mig. Efter middagen gick jag in till sovrummet för att slå på värmedynan och sedan var tanken att jag skulle gå på toa & hämta några tidningar medan dynan blev varm. Men som sagt var det sket sig!

  

När jag skulle rätta till dynan så började det hugga/skära/blixtra i ryggen och nacken. Och jag kunde knappt röra mig på hela j*vla kvällen/natten, kunde inte ens klä av/på och för flytta mig själv. Tur att gubben var hemma annars hade det aldrig fungerat!

Att det kan ta en sådan tvär vändning är rätt så skrämmande!

Kan inte förstå att man blir lika förvånad varje gång, för det var inte första gången, inte den andra, inte den tredje, inte den fjärde... Ja ni fattar säkert... I och med det så borde man ju vara mer förberedd på att det kan vända väligt fort! 







Kommentarer
Postat av: Katja

Meh, här har du varit duktig och blir drabbad för detta =( Ja, jag säger nog upp mig och har då en månads uppsägningstid, hoppningsvis får jag sluta med min semster.. ber till Gud nu!

Jag behöver det.. jag orkar inte längre..

Hur orkar du?

Ge mig styrkan du bär på kvinna... <3

Jag har fått mrt till 17/5.

Kramar!!

2009-05-14 @ 09:46:10
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: alex

glöm inte kolla in sthockholms enda rookie blogg på sthlmsrookie.blogg.se

2009-05-14 @ 16:53:58
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0