Fullt upp!

Har haft fullt upp mest hela helgen, därför har det inte blivit några blogg inlägg på ett tag. Men nog tror jag, att både ni & jag överlever ändå!

När Jimmy kom hem i fredags så åkte vi iväg & hämtade hem några tall- & granplantor, som skulle planteras idag. Tänkte visa några bilder som blev tagna när vi var iväg...












Inte den ultimata "miljön" för mig som har en förmåga att halka & snubbla lite över allt, utan att det är några större hinder ivägen.


Men jag lyckades faktiskt stå på benen hela tiden denna gång som tur var...


Så där då var det lastat färdigt för denna gång...


Måste bara få visa detta lastbils släp... Ser ut som att "bäst-före-datumet" har gått ut för länge sen, begriper inte riktigt varför man sparar på sådant rat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0