Fången i mitt eget hem?!

Hatar att känna mig fången i mitt eget hem!
Skulle verkligen vilja gå och lägga mig i sängen just nu, orkar inte sitta upp någé mer.

Tyvärr hann ett par personer in i vårat hus före jag hann förflytta mig till sängen, nu sitter de och dricker kaffe i köket (vilket resulterar i att de ser mig om jag försöker ta mig till sängen). Å inte i f*n verkar de vilja gå hem någon gång, SUCK!

Nu är det inte vilka som helst heller, de är absolut inga som jag vill vara otrevlig mot så därför håller jag mig nog där jag är just nu!

Blir bara så less på att de alltid ska komma när man har som mest att göra (även fast de vet om det) eller när man mår som sämst!

  








Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan sötis!!

Jobbigt.. vet precis hur det är =(

Bra bild du la efteråt xD

Nej, men har försökt att ändra texten till vit färg, men det går ju inte.. arg.. suck.. får kanske ändra bakgrundsbild istället då =/

Jaha jag menade bara på att jag hade ändrat designen på bloggen och satt alldeles för många timmat med att få den som jag ville, så undrade jag om du tyckte det blev fint ^^

Hoppas du har det gott bland värmedynan och inte har så ont i morn och får en alldeles underbar dag..

Massa värmekramar och merr... <3

2009-05-06 @ 21:09:15
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0