En liten stattstripp & nöjesresa

  
Igår var vi till stan för att inhandla lie nödvändigheter, så som kläder, hygienartiklar, hyllor m.m. Därefter passade vi på att ta en liten omväg och hälsa på Jenny & Peter, vilket verkligen var på tiden. Där det bjöds på trevligt sällskap, kaffe & en jätte god paj som var alldeles ny gjord... Vi bugar, bockar & tackar!

  
Själv så var jag i behov av nya trosor, sockar och antingen en tröja eller en klänning som man kan ha vid lite mer festliga tillställningar. Jag lyckades inte hitta något till överkroppen, rätt irriterande. För sist jag var i stan & tvär tittade så såg jag väldigt mycket som jag skulle vilja ha, men då fanns det inte tillräckligt med pengar. Det är väll typiskt, fler som bruka ha samma problem?!

Lyckades i alla fall komma hem med en hel del och några hundra kronor fattigare. Trosor och sockar var det inga problem med att hitta i alla fall. Hittade mig en bikini, äntligen. Har letat länge för att slippa min halterneckbikini, som gör att jag får betydligt mycket ondare i nacken än nödvändigt. En bh:n skulle ha gått på 399 kronor & trosorna på 299 kronor, men båda var nedsatta till 49 kronor och dessutom var det "ta 3 betala för 2". Så då tog jag två par trosor i olika modeller, vilket var tur eftersom jag vantrivdes i ett av dem.

Jeansen som jag tittade på för flera, flera månader sedan (i början av hösten) när jag & Anny var i stan
fanns fortfarande kvar, så nu kunde jag inte låta bli. De fick helt enkelt följa med hem.

Bilder kommer framöver...





Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan ;)

Jo, det är pappa, men.. jag måste vara stark, försöka att INTE må dåligt, visst ägnar man mycket tid och tankar åt honom!!!

Här har vi haft alldeles underbart väder!

Ni då?

Kram!!

2009-05-31 @ 19:47:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0