Vilken besvikelse!

Idag fick jag mina efterlängtade kort, skickade in 3 st filmrullar i slutet av förra veckan. Men jag blir så arg och frustrerad över mitt taskiga minne!



När jag öppnade förpackningarna och tittade på korten så upptäcker jag att det är knäppt 2 gånger på 2 st rullar, alltså jag hade knäppt 2 rullar av 3 rullar dubbla gånger så dessa kort är helt enkelt förstörda. Känns lite surt att betla för, men det var min tabbe så det är bara att betala & se glad ut. Och givetvis var det korten som jag mest av allt hade velat ha kvar!

På ett kort så är Rolf när han fyllde 70år (vilket han inte var i verkligheten) på Greger´s 30-års kalas, hmm... Kanske ska tillägga att Greger´s kalas var i augusti 2008 medans Rolf fyllde 70 år nu i våras.
 
På ett annat så är både Jimmy & Thomas på svärmors tröja som hon hade på sig vid jul. 

Ja ni förstår säkert vad lustigt det kan se ut, så man kan faktiskt få sig ett gott skratt också. Men jag tror nog att jag måste smälta mitt misstag lite före jag kan skratta åt det.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0