Vilken vecka!

Vilken vecka!
Jag har fått vara arg, ledsen, besviken, irriterad och glad. Det är ett par händelser som har fått mig att känna en enorm glädje & jag har fått känna att jag är värd rätt mycket för vissa personer denna vecka, så det är jag enormt glad och tacksam för.

Har även lyckats hitta en sovplats till hos under Åsele marknaden, kan inte annat än säga att det känns som en enda stor lättnad! Så i år kanske det blir ett par dagar i Åsele under marknaden med trevligt sällskap. Tusen tack för att ni ställer upp och tack för att ni finns!

Idag fick jag en riktig överraskning, ett riktigt fin besök av moster Annica och mormor. Vilket jag var totalt oförberedd på, TUSEN TACK för besöket. Det betyder oerhört mycket att ni ville förgylla min dag med ett besök!


Det bjöds även på fika idag, tyvärr inte hembakat denna gång. Lite synd att jag hade tomt nu när mormor tittade in, hon som pratade om "mina bakverk"  (som hon hade fått höra talas om) i helgen. Men förhoppningsvis kommer det fler gånger.



Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Ja äntligen känns det som rättvisan skipats eller vad det heter =)

Ja, nej se min blogg, har också mumsat.

Ha en underbar helg. Snart midsommar, kan man inte tro..

Kramar..

2009-06-13 @ 00:43:23
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0