Skavsår i öronen?!

  

Har ägnat en bit av kvällen till att ringa några samtal för att kolla läget med ett par släktingar och vänner.

Vissa personer pratar jag inte så ofta med, en del för att man kanske inte kommer så bra överens (personkemin stämmer inte helt enkelt) och en del för att man vet vart man har dem & att de finns trots att man inte pratar varje dag eller vecka. Det sist nämnde känns rätt så skönt, att man inte behöver höras av stup i kvarten. Då kan det tillslut kännas som ett måste och då blir det bara jobbigt i längden.

  
Men hur som helst så slog jag en signal till en nära släkting som jag inte brukar prata med alltför ofta, det finns en del anledningar till detta bakom. Hade dock inte tänkt gå in på det här, eftersom jag tycker att ingen annan har med det att göra! Men till saken... Idag var det riktigt kul att prata med denna person, det gick att föra ett normalt samtal och denna person var både vänlig & tevlig i luren. Var tvungen att berömma denna person och tala om för denne hur roligt det var, hoppas det blir fler sådana här samtal!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0