Man ska inte väcka...

  

Det har var en jobbig kväll (igår) & en jobbig natt, värken var inte allt för snäll med kroppen min trots att jag tog hand om den. Ja, ja man kan väll inte få allt här i världen.

  
Vid 23.00 gav jag i alla fall upp, det var bara att stiga upp ur sängen för att vanka om kring, fälla några tårar m.m. Fick i alla fall "sällskap" 2 timmar under natten, via telefon. TUSEN TACK FÖR DET! Det diskuterades, ventilerades & funderades en hel del kan jag lova. Alltid lika trevligt!

  
Vid 00-tiden insåg jag att det bara var att ta tabletterna, sen var det bara att invänta på att de skulle bita. 


  
Vid 03-tiden kände jag att det hade börjat verka och jag var illamående, då insåg jag att det var dags att ta sig till sängen men någonstans på vägen så stuper jag. Och lyckas givetvis väcka upp hela huset, suckat. Hoppas det inte tog alltför mycket på min trötta sambo, det är en stor risk att även han blir lite kinkig om han inte får sin sömn.

  
Men han steg i alla fall upp och hjälpte mig till sängen, inte var han allt för grinig heller. Ni vet väll att man inte ska väcka den björn som sover?

Så det var bara att ligga i sängen, vrida & vända på sig  i några timmar till. Tur att de finns rätt så intressanta radioprogram under nätterna/morgon som man alltid kan roa sig med att lyssna på ett tag.




Kommentarer
Postat av: michaela

sv: tack för din röst :)

ha en bra dag, kram

2009-06-11 @ 09:38:09
URL: http://mmichaelajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0