Jag bjuder på ett par bilder ikväll!

Har nu äntligen lyckats få ner alla blommor i jorden, känns skönt att ha det gjort & så vackert det blir med några färgklickar!

Mina penseér fick hamna i några gamla kastruller eftersom jag behövde amplarna till ett par andra blommor.







Detta blir nog rätt så fint när det blommar ut. Lådan följde med i husköpet, jag tyckte den passade perfekt till blommorna eftersom det inte var allt för fräsch att ha inomhus.


Ni får ursäkta den fula altanen, men förhoppningsvis hinner vi fixa till den här under sommaren.



Här kommer det som jag fastnade allra mest för, både på handelsträdgården och hemma.





Helt klart min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0