Nytta har jag nog allt gjort!

Har i alla fulla fall lyckats få lite gjort här under kvällen & natten, vilket känns rätt så bra!

  
Dels så har jag suttit & roat mig med att "bygga på"  filmen (Nöjen, Fester & Högtider 2009) som jag håller på att göra. Det har redan hunnit bli en hel del. Tänk er vad kul att titta på när det har gått ett antal år!




Har även hunnit trycka de sista 20 servetterna till en beställning, vilket känns riktigt skönt att ha gjort. Så nu är det bara leveransen kvar. Det är dock inte detta tryck som är på bilden ovanför som jag har tryckt, utan det är ett annat tryck och sedan skulle de veckla ut servetterna och ha dem som dukar på borden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0