Lite att stå i!

Har nu gått igenom mailen & svarat på allt som skulle besvaras, vilket tog ca 45 minuter idag. Puh, tur det inte är så varje dag!

Men idag blir jag nog inte lika aktiv vid datorn, för jag har helt enkelt en hel del att stå i. Nu ska jag snart till sjukgymnasten, ska bli intressant att se om TENS-apparaten har kommit. Annars blir det bara som vanligt vid det besöket.

Sen har jag ett hembesök av arbetsterapeuten att invänta, hon ska komma med stolen och förhoppningsvis har hon med sig en del andra hjälpmedel som vi pratat om.

Går allt som det ska idag, så blir man nästan 1000 spänn fattigare också. Vilket inte känns lika kul!


Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon sötis!!

Tråkigt att du int sov gott juh =( Det är liksom viktig för att dagen ska bli bra och kanske något mer smärtfri! Pratat med läkaren om Theralen, var inte rädd att fråga.. man behöver sömnen gumman!!

Jag sov sjukt bra i natt igen, men jag är liksom helt säker på att det är träningen som gör det.. hihi.. som tar slut på mig helt.. för jag ger oftast 110% och det gör ont =(

Lycka till och hoppas TENS apparaten har kommit..

Ska kika mailen!

Kram, Katja.

2009-06-04 @ 08:20:56
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0