Ideér & snabba ryck

Idag har jag varit i stan, hade ett inbokat möte så då passade jag på att göra bort lite andra ärenden också.

Mötet gick bra, det tog ca 8 minuter så det var snabba ryck. Hade dock missuppfattat vad det handlade om, men det är sånt som händer när det är mycket emellanåt.

Sen var det några butiker som skulle avverkas, Systembolaget, Ica Kvantum, ÖB mfl. Vi missade tyvärr stopptiden för att beställa alkohol, så det var bara att fixa det i stan om de ska bli någon snaps till midsommar.

Eftersom det finns så litet utbud i matbutikerna i Bredbyn så blev det ett besöka på Ica Kvantum, där jag inhandlade lite grejor till kak- & tårbakningen. Och jag säger då bara dé, kära nån. Vad mycket roligt man kan hitta i stan, tankarna & ideérna bara flöda när jag gick i butiken. Men vi får helt enkelt se vad det blir, fick nästan för många ideér så det var lite svårt att stoppa tankeverksamheten. Risken är att det blir en enda soppa av alltihop.

Nä nu ni, ska jag gå & ta emot gubben. Stoppa i han lite mat och sen blir det mest troligtvis en sväng ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0