Hjälpmedel!

Har nu fått mina hjälpmedel, så nu är det bara att hoppas på att det lindrar smärtan en aningen och att det underlättar min vardag!



Har har vi TENS-apparaten & "handledsskydden.



Och här har vi stolen som jag har skrivit om, så nu har jag den till låns i ca 1 månad och sedan ska vi utvärdera. Förhoppningsvis blir det som jag har tänkt mig med denna stol och i så fall kan det nog underlätta en hel del för mig. Det är helt enkelt bara att prova & se! Risken som finns är att jag/vi tycker att den är i vägen, men det blir väll som en fis i rymden om den hjälper mig...

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Har du testat tensapparen ännu? Vad ska stolen hjälpa dig med?

Hur har din dag varit?

Kramar!!!

2009-06-04 @ 19:19:35
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0