Hem ljuva hem!

Har nu kommit hem igen, efter en sväng in till byn där jag handlade och träffade sjukgymnasten. 

Det blev dock lite mer än vad jag hade tänkt mig på affärn, men men det är bara jag själv som sliter ont av det. Hade inte väntat mig att det skulle bli så förbaskat tungt! Men nu har vi i alla fall lite mat att lägga på grillen när det blir finare väder och lite annat smått & gott att fylla våra magar med.

TENS-apparaten hade kommit, vilket känns kanon bra. Annars hade jag fått vänta till slutet av juli innan jag fick den pga semester, men nu slapp jag det som tur var och det känns helt underbart!

Näpp, nu ska jag försöka att stoppa i mig lite lunch (pasta med skinksås) innan det är dax för hembesöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0