Förbaskade kyla!

Fy vilken dag, det gör så fruktansvärt ont i kroppen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Fingrarna ser ut som prinskorvar & fötterna som en limpa, tur man inte behöver visa sig ute idag. Nä, usch & fy nog tror jag att det här hade gått åtminstonde en aningen bättre om det hade varit lite varmare.

Hade en riktigt trevlig dag/kväll igår, men nu kan jag känna en liten stänk av ångest. Och då talar jag inte om en ångest för att man betett sig dumt åt eller någon fylleångest! Utan mer en ångest för att man gjorde något roligt så att man har denna fruktansvärda smärta idag. Men visst, det känns lite lättare att ta när man ha fått göra något som är roligt, trevligt & annorlunda (något som man inte gör så ofta).


  

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan, gumman!

Men hade ni trevligt igår iaf, så det känns "värt" att ha ont i kroppen?

Idag är det söndag, så vila på ordentligt, be maken göra underbart käk, se en bra film ;)

Rösta gärna på mig i "Veckans Blogg" Gärna på båda ställena om du vill förståss ;)

2009-06-07 @ 11:57:02
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Annica å djuren

Hallå!



usch va tråkigt att man ska behöva ha ont för att man haft roligt!!! Jag ligger oxå idag efter plantsättning igår men roligt var det. Hoppas du kryar på dig.



Kram moster

2009-06-07 @ 17:43:29
URL: http://www.annicassida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0