En full...

Förmiddagen - Ja, under förmiddagen har det mest varit fullt upp. Skyndade mig att diska innan jag begav mig i väg till svärmor, tanken var att det inte skulle finnas någon disk när jag skulle sätta igång med bakningen idag. Men någon bakning blir det dock inte idag, är alldeles för knäckt redan nu och det finns en del annat som jag måste ta tag i!

  

Efter en kaffekopp & några minuter hos svärmor så bar det iväg till handelsträdgården i Bredbyn, för att införskaffa några blommor. Hejsan hoppsan vad svårt det var att välja, tur att jag inte var dit när det var full proppat med blommor! Då hade jag nog aldrig tagit mig därifrån...

  
Sen bar det iväg på Ica en sväng och därefter åkte vi hem till svärmor och åt några parisare, sen var det bara att åka hem och inta ryggläge ett tag. Försöker att vila mig så att jag ska orka ta tag i att plantera blommorna senare idag. 

Och har jag tur så tittar svärmor förbi och hjälper mig, så då går det nog rätt så lättsamt till för min del. Funderar på om man ska lyxa på idag och fixa till en paj ("efterrättspaj" med bär) om hon tittar förbi, men den som lever får se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0