Dé é bara att erkänna sig besegrad!

Nu är städningen i alla fall gjord, trodde näst intill att jag skulle dräpa mig där ett tag. Tyvärr var det bara att ge upp och erkänna sig besegrad!

  
Fick inte bort sot`n som sotar´n hade lyckats få på golvet, grr. Det är inte allt för snyggt kan jag lova! Men nu har jag tagit det värsta och det jag fick bort, så nu får faktiskt min kära sambo göra ett försök när han kommer hem.

  
Men inte kan jag då minnas att den förra sotar´n sölade så här mycket som han som var hit idag, kan det bero på erfarenhet kanske?! För dagens sotare var rätt så ung, skulle nog säga mellan 25-30 år medans den andra måste ha varit närmare 50 år om inte äldre.




Kommentarer
Postat av: Katja

Hellu =)

Dagens ungdomar till å stöka ;) Haha.. fint ni har det i vardagsrummet förresten ;)

Antar att du läst hur det gick hos läkaren?

Och tänkte meddela tills jag fått min laptop kommer jag ta det lugnt här! Så blir kanske liten blogpaus, behöver det.. jag orkar inte så mkt längre tyvärr. Sjukgymnasten i möra, kommer skriva på helgerna iaf..

Massa kramar, tänker på dig!

/Katja

2009-06-11 @ 17:52:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Men jag återkommer, du slipper mig inte.. sjukgymnasten imorgon =)

Massa kramar till dig!!!

2009-06-11 @ 23:30:13
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0