Aktiviteter & vila

Denna lördag är det som sagt var en hel del inplanerat!

* Besök i Bredbyn på Bredby dagarna, det är både idag & i morgon.

* En massa vila, för att orka med de andra punkterna.

* Sen bär det iväg till Åsele för 40-års kalas, det är en av mina fastrar som vi ska fira.


  


Ska bli kul att få träffa släkten på fars sida igen, det händer tyvärr inte så ofta numera. Alldeles för sällan med andra ord!

Gruvar mig dock en aningen både för denna dag och för morgondagen, men jag måste försöka släppa det nu för att kunna glädja mig åt de som finns framför mig idag! Jag har faktiskt valt det själv och jag vet att jag behöver det... Vissa val är inte så lätta att göra numera, men man måste prioritera och ibland måste man välja sådant som leder till att man får mer smärta.







Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon sötis ;)

Har legat länge i sängen idag, men det måste man ibland!! Har du använt TENS apparaten mer? Har du någon sida där det står mer om den? Jag ska se när jag får tid till ortopeden, kanske dom kan hjälpa, eller är det sjukgymnasten som hjälper med sånt? =( Ååå låter som du ska göra massa skojiga saker i helgen. Men ibladn MÅSTE man verkligen. Som i sommar jag MÅSTE åka på boda borg en gång, för jag vill. vissa saker.. alltså, sen får man fan ta smällen.. men jag tänker inte leva som en.. ja.. nää..

Tack för att du finns sötis..

Maassssa kramar, tänker på dig.. (du ska inte ha ont i möra=))

2009-06-06 @ 11:31:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0