Helgen i bilder!

Tänkte bjuda på några bilder från helgen, men vi börjar väll med födelsedagen.


Mina kära sambo serverade frukost i sängen, vilket lyx. Redan på morgonkvisten var de fleras stycken som skickade & gratulera, så här sms:as det för fulla mugga.


En fin dekoration i trä var det på paketet jag fick av sambon.


Men innehållet var inte heller så dumt!


Sen fick jag ett par samtal.


Och här har vi den "fula" tårtan, blev så missnöjd som man kan bli. Hade varken insperationen eller orken till att göra den egentligen.


Fick denna blomma som var både vacker och lite annorlunda, av Siv & Rolf.


Fick även denna blomma...


Här kollar vi in en hemmagjord film.


Här pratas det gamla minnen, vi fick i alla fall skratt gott även om en del saker är lite pinsamma.


Senare under kvällen tändes grillen igen och det grillades på det ena & det andra.

Hade en riktigt trevlig födelsedag med många trevliga gäster! Kan inte riktigt förstå att det var så många som komme. Och alla presenter som jag fick, är jag värd allt detta?!

Men jag fick mig ett par rejäla överraskningar i alla fall, kan inte annat än säga att jag blev både glad och rörd!

TUSEN TACK, för besöken och alla presenter! Ingen nämnd, ingen glömd...



Och på lördagen fick vi ännu mer besök som sagt var.


Här har vi två tjejer som jag tror uppskattade kakfatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0