Åsele Marknad 2009 - Fredag

De två översta bilderna är från natten mot fredagen. Vi gjorde ett besök på öltältet under torsdagskvällen, men efter att jag gjorde en liten upptäckt där som inte var så himla positiv för min del, så pös vi iväg till campingen illa kvickt.  




Och här kommer några bilder från fredagen, alla är tagna på campingen. Tyvärr var inte den ena fotografen så pigg, så det blev inte så många bilder.


Som tur var fick jag låna mig en säng i svärmors husvagn, när inte kroppen ville vara med.










Anny i sin nya tröjan, som hon fick av mig & Jimmy.




Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Här är det rätt kämpigt, men mr i nacken visade inget diskbråck iaf.. skönt det :D Räcker med det man har..

Annars så kämpar jag på =)

Blir det mer semester då?

Härliga bilder..

Kramr!

2009-07-20 @ 21:32:11
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0