Upp & ner, bak & fram

Nu har det varit ett lite kortare uppehåll med bloggandet, har varken haft tiden eller orken.

I fredags fyllde jag år så då var det fullt upp, sen var det en fruktansvärd natt. En natt med fruktansvärda smärtor i kroppen, tror det blev för mycket för kroppen under fredagen helt enkelt. För mycket stillasittande, för lite variation och för lite vila. Det är inte alltid lätt att få ihop det när man även vill vara social med gästerna som hälsar på.

På lördags morgonen frågade sambon om han skulle ringa efter ambulansen eftersom smärtorna inte gått över och jag fortfarande låg & skrek/kvire, men det gick jag inte med på. Till saken hör att jag inte brukar leva om så mycket när jag har ont, utan då måste det göra riktigt ont. Så jag skulle tro att det var därför han blev lite mer orolig än vanligt. Men det gick vägen med ett antal tabletter och mycket vila!

Och senare under lördags eftermiddagen så fick jag främmande av en hel drös, mamma med familj, brorsbarnen & syrrans fräs´n kom.

Sen blev det helt enkelt en tidig kväll eftersom det inte blev någon sömn för någon av oss natten till igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0