Omställning

Vilken omställning det blev när älsklingen fick semester, både på gott & ont!

Här har man varit van att gå hemma själv, styra & ställa som man velat under dagen. Och nu helt plötsligt har man en till att ta/visa hänsyn till, det är minsann inte det lättaste att ändra vanorna/rutinerna!

Det har varit ett par jobbiga dagar/kvällar, kunde inte hålla inne med mitt taskiga humör längre. Vi har gått varandra på nerverna både en & två gånger.
 
Och mitt tålamod & humör har då verkligen inte varit det bästa sedan midsommar, så det har säkert påverkat en hel del. Än fast det inte är han som ligger bakom det så är det tyvärr han som har fått ta en hel del skit för det. Har helt enkelt inte stått ut med lika mycket som jag skulle gjort i vanliga fall.  

Men under dessa veckor som min kära sambo har haft semester så har jag kommit fram till hur viktigt det verkligen är att jag får egen tid! Tid för att tänka, reflektera, smälta & bara vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0