Nya dag!

Och nya tag....
Jimmy har åtegått till jobbet, kändes en aningen tomt i sängen på morgon kvisten och jag fick fundera både en & två gånger vart han hade tagit vägen. Innan jag kom på att han hade lämnat mig och åkt in till stan för att tillbringa dagen på jobbet.

Så jag har haft hela dagen för mig själv, bara fått göra det jag själv vill utan att anpassa & ta hänsyn till min kära sambo. Men inte vet jag om jag kan påstå att det var vad jag ville just idag, hade varit skönt om han hade funnits vid min sida även idag. Han hade kunnat hjälpa mig med kläderna (tex denna förbaskade bh som jag vill få av mig NU), ventilera några tankar & funderingar och vi hade kunnat vara tillsammans i hemmets lugna vrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0