Jag vet...

Jag har sagt det förut, men sjukgymnaster är helt underbara!

Av dem möts man med respekt, där är det inga sura miner inte. Och ingenting verkar vara omöjligt, de försöker att hjälpa en på alla de sätt de kan komma på (ev. med lite hjälp av patienten ibland).

Än hur mycket jag tänker efter, så kan jag INTE minnas att jag haft en enda sjukgymnast som varit sur, tvär, eller omöjlig. Kanske har jag haft tur?

Annat är det med läkare, där räcker då inte ens en hand till för att räkna läkare som har varit otrevliga, respektlösa, omöjliga, rent ut sagt otrevliga eller läkare som inte ens har lyssnat. Men visst, vi ska ABSOLUT INTE glömma bort att det finns läkare som är helt underbara också! För det finns... Än om de är mer sällsynta...


Kommentarer
Postat av: Katja

Härligt med bra sjukgymnast och läkare <3 Förgyller verkligen vardagen.. :D

Vi sover på luftmadrass och det är faktiskt rätt bra tror jag.. i tältet sen iaf..

Men vill ha en tryckavlastande tempurmadrass.. men 5k har jag inte råd med.. sover riktigt dåligt nu.. känns så hårt och sen så stel på morgonen.. Usch hoppas stelheten ger hän.. för det tänker jag inte acceptera.. Vad ska ni göra i helgen? Vad tycker du annars om födelsedagskollaget jag gjort till min lillebror?

Kramar!!!

2009-07-23 @ 16:14:13
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0