Här händer...

Här händer det inte allt för mycket, det blev en tyngre kväll & natt än väntat. Och jag som tyckte det såg så lovande ut igår. Kände mig bättre både under morgonen, förmiddagen och eftermiddagen men sedan small det bara till medans jag låg på soffan. Skriken kom av sig själv och Jimmy släppte allt han hade i händerna för att komma inrusandes till tvrummet för att se vad som hände. Till hans stora besvikelse kunde han inte göra något för mig, förutom att finnas bredvid mig. Det kan inte vara så lätt för honom jämnt heller att stå & se på, utan att kunna göra något!

Och själv slåss jag mest mot mitt samvete.
Får ett sådant dåligt samvete när jag inte klarar av att göra vissa grejor eller hjälpa till när det är mycket att göra. Detta är en av sakerna jag måste jobba med för att leva så gott som jag kan. Annars kommer mitt samvete att äta upp mig!

Kommentarer
Postat av: Katja

Fniss.. :) Ja, men vi gör ju IVF nu och med medicner, resor, förlorad arb.inkomst för Daniel så blir det x antal tusen..

Men funderar på om vi lyckas med ivf så kanske vi far upp i September, då är det med mysigt där. kanske åker förbi Åsele.. flinar..

Nu har jag lagt ett dubbelvikt täcke under bäddmadrassen, somnade på två röda och sov sjuuuukt bra :D

Så vill verkligen spara ihop till en tempur madrass, tror det skulle var guld värd. Ska prata med sjukgymnasten med, men min säng är ju 160 :S

Kramar!!!!

2009-07-25 @ 18:03:46
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0