Gnuggat geniknölarna!

Idag har jag haft lite att stå i, fick ett samtal under förmiddagen. Efter samtalet var det bara att starta upp tryckeriet och försöka få ihop ett par provtryck, vilket blev lite klurigt denna gång. Men inte ger jag upp för det!

Tycker det kan vara ganska kul att få gnugga geniknölarna emellanåt, allt ska inte gå som en dans på rosor! Jag tycker verkligen om när jag får använda huvudet för att få ihop något, vissa gånger lyckas jag medans det går mindre bra andra gånger. Men det är som för de flesta...

Till slut lyckades jag i alla fall få ihop en par provtryck, som jag precis har skickat iväg. Ska bli spännande att få höra vad de tycker och om det blir någon beställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0