Bjuder på ett par bilder ikväll!

Tänkte bjuda på några bilder så här under kvälls kvisten, orkar tyvärr inte skriva så mycket men ni får i alla fall något att titta på!


Detta är ett kort från byn, alltså från "den gamla byn". Tycker att bilden är så otroligt vackert, njuter varje gång när jag tittar på den!


Här är vi på väg på sursströmmingskalas hos Erik, själv var jag lite dålig på att gå efter att ha sparkat in foten i en husvagn tidigare under sommaren. Så jag hade turen att få åka denna lyxiga lemosinen!
 

3 st bönor som växer en hel del och som betyder väldigt mycket.


Här har vi ännu en person som betyder en hel del...

Kommentarer
Postat av: Katja

Hellu gumman! Vilka fina bilder <3

Ja, jag är helt klart för Tempur madrasserna, då dom sägs vara tryckavlastande med.. jag kan inte sova nu =( Suck.. men ska väl försöka om en stund igen..

Hur mår du?

Natti natt.. å ha en mysig helg!!!

KRAMAR!

2009-07-24 @ 02:15:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0