Vad kan det bero på?

   
Huga ligen för vintern & kylan, tänka sig att jag var ganska förtjust i vintern förut. På den tiden när man var till att åka snowboard, köra/åka skoter osv, känner inte samma glädje över vintern längre. Kan det bero på att jag fortfarande vill göra allt som jag fixade förut?! Visst klarar jag av att köra eller åka skotern nu också, me det krävs så mycket mer planering och det kommer surt efteråt så det blir inte samma sak...


  
Hur som haver, jag tog mig en promenad till svärmor under eftermiddagen där jag fick mig en värmande kopp kaffe, innan jag tog sparken och begav mig hemåt igen. Hem till kamin och värmen.

Väl hemma var det bara att ila in på toan för att kräkas, känns dock en aningens bättre nu efter ca 2 timmars vila. Och nu väntar jag mest bara på att gubben ska komma hem så att vi kan åka in till Bredbyyn, handla och hämta hem lite mat. Därefter är det bara att slå ner ändan och hugga in, ska bli gott. Längtar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0