Som så många andra!

Har lite mycket just nu som så många andra! Det ska jobbas, det ska städas, det ska bakas, det ska tränas och framförallt vilas. Det är säker något jag har missat, men det hjälps inte.

När man har som mest så brukar det oftast ha en förmåga att strula, lagomt roligt. Är det likadant för er?

Förhoppningsvis har jag mer tid i helgen att skriva. Ska skynda mig att spana igenom mail, sen ska jag kasta ihop en smörkräm till biskvibottnarna som jag kastade ihop när jag kom hem. Vi får väll se om jag även förbereder biskvierna så att det bara är att doppa dem i morgon. Skulle även ha rullat ett gäng chokladbollar.

Detta är nog mest ett önsketänkande, att jag ska hinna med det som jag skrivit här ovanför. Ska jag vara ärlig tror jag inte riktigt att jag har all den ork som behövs. Vi får helt enkelt ta nya friska tag i morgon!

Trevlig helg mina kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0