Mys

Vilken mys morgon och förmiddag!
Började dagen med att gå tillbaks till sängen efter att ha tagit medicinen för att ligga och njuta av en tidning, medans jag väntade på att läkaren skulle ringa.

Sen klev jag upp för dagen så att säga, gjorde upp ett par braser. En i spisen i köket och en i kaminen i vardagsrummet, ack så skönt det blev med värmen som spred sig efter en stund.

Därefter slog jag slag i saken och doppade dammsugarna i choklad, hade förberett allt igår så att det bara skulle vara till att doppa idag. Med andra ord var det gjort på ett litet kick.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, det finns mycket som jag vill och borde göra. Vet dock inte riktigt vad jag ska ta tag i, kanske baka eller pyssla lite? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0