Julklappsmissar


Om jag inte tar fel på datum och helgerna så var vi till stan förra lördagen, den årliga trippen för att inhandla julklapparna. Vi tyckte att det gick rätt så bra och det flöt på, men väl hemma upptäcker vi att en julklapp är borta.

 

Vi letade precis överallt för att hitta julklappen som var till min kära syster, men utan något lyckat resultat.  Så det var bara att gnugga geniknölarna åter igen och komma på en ny julklapp till henne, vilket löste sig så hon behöver inte vara rädd för att hon blir utan.

  
I det stora hela så har det nog inte gott så bra med julklapparna i år, vi hade funderat, planerat  och beställt flera julklappar. Men tyvärr har inte dessa dykt upp trots att jag beställde dem för ca 2 månader sedan, har även ringt dem ett fler tal gånger. Varje gång har jag fått olika svar, ena gången var de skickade, nästa gång skulle de skickas osv.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0