Julavslutning

Har haft en hel del på jobbet så när jag har kommit hem har jag legat som en klubbad säl, med mycket smärta och ingen ork. Därav så få inlägg den senaste tiden, men det kan bara bli bättre!


  
Har försökt att utöka arbetstiderna eftersom vi inte har alltför lång tid på oss, ska vara borta nästan hela januari och har jag tur så blir jag anställd när jag kommer tillbaks i februari. Den som lever får se hur det går!


  
I torsdags hade vi julavslutning med julbord på jobbet, så det blev en lång dag. Åkte hemifrån vid 8.30 och var inte hemma förrän klockan 20.00, då gav jag ändå upp innan allt var klart. Hade gärna velat se underhållningen som eleverna bjöd på, som skulle vara en konsert. Men förhoppningsvis får jag chansen att lyssna på dem vid något annat tillfälle.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0