Det blir av!

  

För någon vecka sedan fick jag ett samtal från en kvinna på Rygg institutet i Sunsvall som berättade att de nu hade en plats åt mig och informerade om både det ena & det andra. En mycket trevlig, artig och omtänksam kvinna, sådana borde det finnas fler av inom vården!

  
Några dagar efter samtalet kom det även ett brev med en massa information och ett häfte med en massa frågor som skulle besvaras och sändas tillbaks. Alla dessa frågor man ska svara på och alla teckningar man ska fylla i kommer att göra mig gråhårig en vacker dag!

Efter att ha skjutit upp att besvara dessa frågor så tog jag mig i kragen i början av veckan för att få iväg det någon gång. Tycker att det är lika jobbigt varenda gång, det blir som svart på vitt hur det ligger till. Har även en förmåga att "försköna" svaren, vilket inte är något vidare. Har dock börjat bli bättre på det, det är ju trots allt för mitt eget bästa!

  
Så från den 11 januari till och med den 5 februari kommer jag att vara på Rygg institutet i Sundvsall, det är blandade känslor men det är ingen mening att ora eller gruva sig över det nu. Det för vi ta när vi kommer lite närmre resdatumet.

Och NEJ det är inge semester som jag ska på, det lär nog bli 4 mycket tuffa veckor skulle jag tro men som förhoppningsvis kan hjälpa mig!







Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Smart det där me tårtbotten

2009-12-20 @ 19:59:03
URL: http://duimitthjarta.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej. Ja det e så kul att baka :) Vet inte hur mycke jag ha bakat, fick nåt infall eller va man säger :D Smart det där me tårtbotten! Hade inte en tanke på det :)



Hoppas du får må bättre efter du ha vart iväg på det där! Kram

2009-12-20 @ 20:02:12
URL: http://duimitthjarta.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag glömde skriva att vi firar jul här nere hos Patriks föräldrar :) Vars ska du fira?



Hoppas du får en jätte bra jul du me!!

Kramar

2009-12-20 @ 20:07:09
URL: http://duimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0