Ingen dröm morgon!

Vaknade cirka 03.20 i morse av att jag hade fruktansvärt ont i magen och upp mot revbenen, så då var det helt enkelt kört på sömn fronten.


Så vid 05.30 var jag uppe och kokade nyponsoppa, tänkte få i mig lite fibrer. Och lite grädde eftersom jag mer än gärna vill gå upp ett par kilo! Med andra ord blev det ingen dröm start på denna söndags morgon, men det ha gått vägen ändå.


Vinbärsjuicen är färdig, tackvare min kära sambo!
Det hade nog blivit pannkaka av alltihop om inte han hade varit hemma idag och kunnat hjälpa mig. I ärlighetens namn har han fått göra det mesta med hjälp av mina instruktioner, eftersom jag har en väldigt dålig dag. Maskineriet vill inte fungera, helt enkelt. Rätt så frustrerande att vara så beroende av andras välvilja... TUSEN TACK, för all hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0